Nekad mange | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
-rep det var min bil och jag såg dig och din kompis hoppa in i den innan och så sa jag det här är min bil och då säger ni förlåt men sen när jag står och pratar med min kompis hoppar ni båda in i den och kör iväg och sedan när ni stannar så säger ni oj trodde det var min bil när jag redan att att detta var min bil

-rep det var min bil och jag såg dig och din kompis hoppa in i den innan och så sa jag det här är min bil och då säger ni förlåt men sen när jag står och pratar hoppar ni båda in i den och kör iväg och sedan säger oj trodde det var min bil

du sa inte till mig att det var din bil. då hr du skat till någon annan

du sa inte till mig att det var din bil. då hr du skat till någon annan
Jag sa mycket väl till din kompis som satt i bilen att det var jag som äger den ska du sitta och ljuga nu ?

Jag sa mycket väl till din kompis som satt i bilen att det var jag som äger den ska du sitta och ljuga nu ?

jaha men jag hörde inget så det blir väldigt svåret för mig att veta det då om du sa till min kompis och han inte sa till mig

Verkar som en skum ban. Tycker inte att ni ska pbanna för att man snor någons bil o_O

jaha men jag hörde inget så det blir väldigt svåret för mig att veta det då om du sa till min kompis och han inte sa till mig
Nej men det är ju inte mitt fel då det inte stod någon annan liknade bil där och varför hoppar han in i bilen om han vet att det inte är hans eller din?

Nej men det är ju inte mitt fel då det inte stod någon annan liknade bil där och varför hoppar han in i bilen om han vet att det inte är hans eller din?

det vet ju inte jag varför han inte sa något

det vet ju inte jag varför han inte sa något
Nej men det var ju inte någon liknande bil vid marja när du tog min bil så frågan är ju varför du trodde de var din pluss varför stannar du mitt i vägen och blrjar springa när du åkt 60 meter med den ? Kanske för att du visste att det inte var din bil

Nej men det var ju inte någon liknande bil vid marja när du tog min bil så frågan är ju varför du trodde de var din pluss varför stannar du mitt i vägen och blrjar springa när du åkt 60 meter med den ? Kanske för att du visste att det inte var din bil

vi kom med den ditt sen åste någon ha tagit den

Du kanske vill att folk med dåligt rp ska springa runt och sno andras bilar
Tycker bara att det är ett konstigt straff system. Detta leder ju bara till besvär, varför inte korta ner bannen till typ 3dagar så han lär sig?

Tycker bara att det är ett konstigt straff system. Detta leder ju bara till besvär, varför inte korta ner bannen till typ 3dagar så han lär sig?
Tycker det är bra för annars hade alla gjort de

om du vill bli unbannad så måste du utveckla denna ban överklagan så att det syns att du ångrar dina misstag och verkligen vill bli unbannad. lägg lite mer energi på ansökan! berätta mer utförligt

om du vill bli unbannad så måste du utveckla denna ban överklagan så att det syns att du ångrar dina misstag och verkligen vill bli unbannad. lägg lite mer energi på ansökan! berätta mer utförligt

ett tips på servern godkän inte staffs som är 10 år

Håller med just nu sitter ju han och ljuger vilket oftast leder till att bli nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka