Nekad Mange. | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mange.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198252680808/

Ditt Hex-ID: 1100001116de668

Vad är din discord tagg? Mange#8861

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Hur lång tid var din ban? P ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? korruption inom arbete

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag tog ut pengar ur jobbkassan för att jag skulle använda det till inköp till vianor hammare/radio och motordel, men jag lämna inte tillbaka pengarna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så här gick det till, jag tog ur pengar från jobbkassan så jag kunde köpa in grejer till vianor hammare/radio och motordel. Sen lite senare på dagen märkte jag att jag hade kvar pengarna så stack jag till vianor för att ge det till chefen eftersom jag hade slutat jobba där men han var inte där och sen typ1 timma efter är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig ban eftersom jag gjorde grovt tjänstefel och korruption inom Vianor och jag förtjänade verkligen att bli P bannad, om ni skulle godkänna mig så kommer detta aldrig hända igen och jag skulle göra vadsomhelst för att lämna tillbaka pengarna eftersom jag har kvar allt och för att fortsätta spela på Unive. På min förra ban överklagan så skrev AO "Det är så många bortförklaring och historier hit och dit om att du skulle göra si och så. Stå för ditt kast. Om du ej kan bevisa det så blir du fortsättningsvis nekad." men det här är verkligen sanning och jag önskar att jag aldrig skulle ha gjort det men jag vet inte hur jag ska bevisa det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att det 100% mitt egna fel när jag blir bannad och man ska inte skylla på staffsen, speciellt i detta fallet där det verkligen var mitt fel och jag ångrar det grovt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att ta ut pengar så skulle jag frågat chefen om hur inköp fungerade och jag borde istället låtit honom fixa med inköp och hantera vår ekonomi.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig ta pengar ur kassan. Om jag skulle bli unbannad så kommer jag ge tillbaka pengarna på direkten eftersom jag vill verkligen göra det rätta och nu vet jag att man kan ge det till staffs så kan dem lägga in pengarna istället. Om jag blir godkännd så skulle jag också aldrig vilja vara bitr chef eller högre och jag skulle hålla mig till erfaren som max istället så att det här aldrig ska ha nån chans att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Har du bevis på att du skulle ge det till chefen?

Har du bevis på att du skulle ge det till chefen?
nej och det är därför allt blir så svårt för mig men jag lovar att jag skulle ge tillbaka det till chefen

Var snäll & "!Bumpa" inte din Överklagan. Kommer inte gå Snabbare.

Hur tänker du när du gör såhär? Fick du inte det klart för dig att det är helt förbjudet?

Hur tänker du när du gör såhär? Fick du inte det klart för dig att det är helt förbjudet?
vad menar du? Det var aldrig min mening att ta pengar från vianor eftersom egentligen ville jag bara hjälpa vianor med inköp och jag skaffade även nycklar innan eftersom att jag hade pratat innan med chef och jag skulle säga upp mig så jag ville bara hjälpa till tills slutet.

Senast ändrad:
Känner inte att det är lämpligt att släppa in dig, du verkar inte ens förstå att ta ut pengar ur ett företag är FÖRBJUDET.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka