Accepterad Mange. | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mange.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198252680808/

Ditt Hex-ID: 1100001116de668

Vad är din discord tagg? Mange#8861

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt vet jag inte, men det kan vara eftersom jag inte ens hann rpa på skadan innan jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kör i typ 150km/h på paleto motorvägen sen kör jag nära en person men vi krockar inte för mig, sen lite senare tappar jag mitt däck och försöker bromsa för att rpa på skadan men precis när jag stannar och ska rpa på skadan blir jag bannad av Akam.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja tycker den var felaktig eftersom det är svårare att bromsa när man har tappat ett däck och jag tycker att ni borde ge oss spelare en chans att hinna reda ut scenariot innan ni bannar oss och inte mitt i sceanriot.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att det oftast mitt egna fel för att man blir bannad och man ska inte skylla på staffsen. Men i just detta fall så var det faktiskt lite ert fel för att inte lät mig reda ut scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde väll inte kört nära en annan person även om jag inte nudda han så borde jag hålla mig på min säkra sida och så skulle jag har rpat direkt när jag tappa däcket och inte när jag hade stannat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid vara snabbare med min rp och inte vänta för länge tills jag rpar på skadan/scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ja, För att jag inte såg det före? är det något fel med det?
Du skrev en Onödig kommentar.

Tillbaka