Nekad Mange Bärs | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mange Bärs

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hez2k/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor Eklund

Vad är ditt discord namn? Tvättäkta Maskin#7759

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. Mange är en person som haft en väldigt lätt och bra uppväxt med båda sina föräldrar vid sin sida och har nästan alltid fått som han velat. Och efter gymnasiet valde Mange att utbilda sig till reporter men efter några enstaka månader som reporter tröttnade han på det och valde att avgå som det. Efter detta har han även haft jobb på verkstaden som mekaniker. Efter några år inom detta yrke gick Mange in i väggen pga för mycket arbete/övertid och samtidigt under den tiden gick hans föräldrar bort i en bilolycka. Detta ledde till att Mange började med droger och sen kort därefter började han med kriminella aktiviteter.
Så mitt mål med denna karaktär är att försöka få jobb på Mekonomen eller på en bilfirma och även försöka vara lite små kriminell vid sidan av det.

Varför ska just du bli whitelistad? Kan tillhöra mycket skratt och humor. Vill alltid försöka ha roligt när jag spelar och ha ett socialt RP:ande.
Jag anser även att jag mogen och seriös inom min RP för att utveckla min karaktär på bästa sätt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på denna server ungefär 1 månad nu och har knutit många kontakter och jag vill bli whitelistad för att kunna utveckla min karaktär ännu mer för att nå mina mål.

Hur hittade du Unive? Googlade på svenska FiveM servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att genom min rutin samt socialkomptens ta mig närmare mina mål för min karaktär Mange och då skulle en whitelist hjälpa till. Då jag verkligen tror på min karaktär och dess vistelse på denna server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka