Mange Bärs | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mange Bärs

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad heter du på discord? Tvättäkta Maskin#7759

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 1997

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12-04

Berätta om dig själv Jag är social och trevlig grabb som jobbar som teknisk support och utbildare irl.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att upprätthålla de regler som finns på servern samt hjälpa folk att höja deras RP-nivå.

Hur länge har du spelat på Unive? Har ungefär 300 timmar på Unive.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag är mod på Altrive och tills den servern öppnar känner jag att jag gärna hjälper till på denna server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Min mogna nivå samt sociala kompetens har jag nog lätt för att prata med människor och hjälpa dom att få en så bra upplevelse på servern som möjligt. Samt att jag jobbar som teknisk support irl kan jag ta dessa erfarenheter i mitt support-arbete här.

Har du några tidigare erfarenheter? Är som sagt mod på Altrive samt SV på Unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Absolut

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

-rep borde inte vara mod på båda och du måste utveckla mycket mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka