Nekad Mangaz 2.5 | Ansökan till Staff - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mangaz 2.5

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Ditt discordnamn: Mangaz#9619

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 1995

Varför ska just du bli staff? Är en gammal spelare som tappat gnistan för att spela dessa dagar, jag söker enbart till teamet för att stötta serven. När jag sätter mig in för att göra något så gör jag det så gott jag kan, tycker de är roligt att stötta och hjälpa andra. Jag har tålamodet och lugnet, låter gärna spelarna ta sin tid till att förklara sina sidor av myntet. Förklarar gärna varför beslut som tagits tas, till spelarna för att dem ska kunna känna någon typ utav rättvisa. Jag har inga problem med att ta tråkiga beslut mot spelare som utfört regelbrott. När jag inte har för mycket att göra så tar jag mig gärna tiden att hitta lösningar för olika brister i serven.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim delen skulle jag säga fungerar men med brister som jag tror vi tillsammans kan lösa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Söka efter problemet, beroende på om de är en spelare eller en script så delar vi tankar för bästa lösningen beroende på hur eller vad som skapat problemet.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Skulle säga att jag bemöter folk med respekt och så länge de är ett staff ärende så behåller jag alltid lugnet. Jag lyssnar och förklarar oavsätt om folk börjar bete sig negativt så ignoreras det från min sida och jag fortsätter gilla mig inom ramen för mitt ärende.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag jobbar vardagar och är hemma till 17:00 från 17:00 fram till 21:00 så är jag normalt sätt tillgänglig och lägger några av dem timmarna på datorn varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Början av 2022 eller slutet av 2021 mins inte helt hundra.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit staff långt tillbaka men blir lite nybörjare nu om jag får detta.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka