Nekad Mangan Hedman | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

El Brũnto

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
26
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199380098005/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Hedman

Vad är ditt discord namn? Hector Salamanca#5536

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nino Najim. Nino Najim föddes i Halmstad år 1999. När Nino var 2 år så dog hans farsa och därav blev han mobbad för att han bara hade 1 förälder. Ninos familj var då fattig och dom hade ingen inkomst förutom A-Kassa och då så ville Nino skaffa pengar. Han började med att köpa och sedan sälja droger och 1 dag så stormade polisen hans hus. Nino blev då insatt för grovt narkotika brott och efter 5 år så kom han ut. Nino fick då en annan syn på livet. Han ville jobba och tjäna vita pengar istället för att bli tagen av polisen hela tiden. Och då började Nino jobba på Mekonomen. Nino tjänade vita pengar och byggde upp sin ekonomi och började träna. Efter ett halv år så var han väldigt väl tränad och han var väldigt högt uppsatt hos Mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom att jag vill bidra till en bra rp nivå och att spela på en server med bra community. Jag vill även spela med mina vänner och göra roliga scenarion som också ska vara roligt för motståndaren.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer ha en så hög rp nivå som jag kan nå. Jag kommer inte spela för att vinna elelr tjäna pengar utan aatt jag kommer spela för att ha roligt med vänner samtidigt som jag har det med alla som jag spelar med. Jag kommer inte heller gå runt och lalla / slå folk på piren för att det bryter mot serverns regler samt att rp nivån inte är bra då.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motpartens vins är att man ska se till att man själv inte spelar för att vinna utan att man spelar för att ha roligt och att man ska ge motståndaren en chans att också vinna. Oavsett om det är en motståndare som man inte gillar så ska man fortfarande ge en chans

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom vänner som gjorde mig intresserad

Tillbaka