Accepterad Mangan Hedman | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Brũnto

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199380098005/

Ditt Hex-ID: 110000154a0ebd5

Vad är din discord tagg? Hector Salamanca#5536

Vem var det som bannade dig? Horizon

Hur lång tid var din ban? 17 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tar bil på piren sedan kör över stängsel och krockar sedan stänger av för att slippa rpa på skador tror jag

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom att jag snodde en bil på piren. Men inter bara det utan att jag kraschade bilen sedan lämnade spelet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var trött och hade ingen lust att rpa just på den tidspunkten. Men ändå väljer jag att gå in i unive på en ny karaktär där jag inte har några bilar och sedan tar en bil på piren. Sedan så kör jag över stängslet som är nära stranden och då får en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 sv ban som jag inte minns var anledningen för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns endast 3 saker som jag skulle kunna göra annorlunda.
1. Rpa på skador
2. Inte rpa ifall jag inte har lust till det
3. Och självklart tänka till om konsekvenserna eller regelbrotten som jag gör ifall jag tar en bil från piren och sedan lämnar spelet bara för att slippa rpa på skador

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, Jag lärde mig att alltid rpa på skador, att rpa när jag har lust för det och att alltid tänka efter på vad jag gör

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

jag vill aldrig se detta igen men jag tycker att du förkänar en till chans, ser jag detta igen då kommer din ban kvarstå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka