Accepterad Mangaaz | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mangaaz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Petrus

Vad är ditt discord namn? Pesh.og

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 1991

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Han började som en ung grabb som alltid hamna i bråk med folk runt om sig. Hann vann sin respekt genom att stå på sig och visa sin heder när det behövdes. Han gillar inte och leka direkt men han bryr sig mycket om gemenskap. Han är muskulös man med en imponerande fysik. Han har långt, mörkt hår och skägg, och hans utseende är kraftfullt och stridslystet. Han är också envis, modig och en beslutsam ledare. Han är lojal mot sitt folk och är beredd att göra vad som helst för att skydda sitt folk. Mangaz är känd för sin styrka och stolthet. Han visar aldrig rädsla, även i de mest svåra situationerna, och han är beredd att offra sitt eget liv för att försvara sitt område.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag satsar på att skapa engagerande dialoger och interaktioner som är både realistiska och relevanta för den specifika situationen och min karaktärs personlighet.
Samarbete är en central del av mitt bidrag till RP-upplevelsen. Genom att samarbeta med andra spelare kan vi tillsammans skapa spännande scenario och konflikter som fördjupar upplevelsen för alla. Jag kommer agera med min karaktärs personlighet och mål för att skapa konflikter och dramatiska ögonblick som berikar vår RP server.

Jag kan alla regler och ser till följa dom till fullo.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man medvetet eller oavsiktligt agerar eller tar beslut som gynnar eller främjar de intressen eller mål som tillhör den andra sidan, vanligtvis i en konflikt

Hur hittade du Unive? Youtube, vänner, och fivem sidan

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka