Nekad Manfred123 | Medlem ansökning [svante]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manfred123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Manfred curtius

Vad är ditt discord namn? 'Manfred

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn: jojje curtius. Ålder: 2004/20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tuff, Alvarlig och pigg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Startade fattig och hade svårt att ta tag i livet, efter en stund så började jag ta livet på alvar blev lite rikare och skaffat bil, Framtids planer är att skaffa ett bra jobb eller bli criminel det är något som är svårt för min karaktär att besluta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag skulle kunna bidra med att hjälpa folk som behöver det om jag väljer att skaffa ett bra jobb. Om det går lite snet för mig skulle jag nog bli kriminell och göra dåliga grejer som att råna eller va med i ett gäng, då skulle jag inte bidra så jätte mycket men det är RP och jag vill att min RP upplevelse ska vara veklig och bra. Därför om jag väljer ett bra jobb eller kriminell så skulle jag bete mig som de som är kriminella eller har bra job beter sig i verkilga världen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du ska inte vinna alla scenarion för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej men jag har fått varningar på grund av min röst för jag har en väldigt ljus röst.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska inte döda någon eller skada någon utan en anledning annat ord för det är RDM, Copbait innebär att man inte ska hetsa med att försöka få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mina föreldrar är skilda så när jag är hos min pappa kan jag spela i en vecka men när jag är hos min mamma kan jag inte spela vilket innebär att jag bara kan RP'a varanan vecka

Hej förlåt jag hade kollat på mitt smek namn mitt riktiga DC namn är peter043124

Nekad.
Anledning:
utveckla allt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka