Nekad manfred.23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweezz

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: 110000140b34d35

Vad är din discord tagg? manfred.23

Vem var det som bannade dig? @muckas_ ej staff längre tyvär. så @phlip320 iINTE DU CMAIL

Bild på banmeddelande: UNBANNA MIG TACK PHILIP MUCKASPNG.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ber bara om en sista chans. Står verkligen för det ja gjorde och fattar såklart arför jag är bannad. men gått lite mer än 4 månader tro mig har förändrats och lärt mig o växt upp och inte lika oseriös. Skriver denna me respekt och att ja står för de. Så philip kan jag få en sista chans. En sista chans hade uppskattats de är det ända ja vill. Lärt mig av den o jag fattar bannen helt klart. Ångrar att jag använde det så kallade ESP. Men ja tog bort de för ett tag sen o vill gärna börja rpa på rikgit igen o seriöst. ångarr att jag använde esp o jag vet att man ej ska fuska så ja ber om en andra chans på bannen. För att jag vet att man inte ska fuska o de va onödigt av mig och jag ska aldrig mer fuska de kan ja lova dig. Hade inte avänt fusket länge då och ja tog bort de kort efter bannen ångrar mig mycket o lärt mig av bannen och om ja får en till chans alltså en unban så kommer jag aldirg att fuska igen eller nått liknande ångrar mig mycket o hoppas att du philip kan ge mig en andra chans. lärt mig av bannen o varit bannad ett tag nu. vill bevisa för dig att jag kan rpa bra o på ett seriöst sätt. Fattar om du inte är så sugen på unbanna mig efter ja använt de så kallade ESP. men ja lovar dig att ja tagit bort de o kommer aldrig mer att fuska om ja får en till chans. vill gärna börja rpa igen på unive. Saknat att rpa seriöst på unive så vill gärna börja om på nytt o rpa seriöst och på ett bra sätt och ALDRIG mer fuska. Det är bara onödigt att fuska helt ärligt ångar mig mycket. Saknat att rpa seriöst på unive så om ja får en unban så ska ja börja rpa 100% SERIÖST.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ac ban sen stog de på den att jag fusakde. Men ja ber bara philip om en andra chans för ja lärt mig mycket av bannen o vet att man ej ska fuska. o kommer ej att fuska mer om ja får unban. ångrar mig mycket o hoppas att du förstår att jag vill ha en andra chans. vill gärna rpa igen på seriöst sätt. för ja gillar unive o köra seriöst på den servern o ja spelat på unive ett bra tag. Vill bara få unban då ja lärt mig o fattar ditt beslut. hade dock varit snällt om ja fått en andra chans. . Har lärt mig av bannen o tar in felet så de ej sker igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt. vill bara ha en andra chans. lärt mig o fattar att man ej ska fuska otroligt onödigt av mig. Finns inte så mycket att säga bara att ja ångrar de o vill ha en till chans så ja kan bevisa för dig o staff teamet att jag kan rpa på ett bra sätt. Töntigt o onödigt av mig att fuska. Har lärt mig av bannen o tar in felet så de ej sker igen. Lärt mig av bannen sant även länge sedan ja vart bannad. Vill ha en sisat chans så ja kan beisa att jag kan rpa på ett bra o rätt sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes, 51 gånger.

Som Hedgehog skrev i min förra ban överklagan "Tjena, Vad jag vet så vart du ganska ny till RPn och började med att fuska direkt. Och vad du säger angående att du inte är en risk är löjligt. Har man fuskat tidigare är man kapabel till att göra det igen. Det är inte en fråga om, utan när du gör det igen. Det är bra att du står för dina fel men när man gör någonting så grovt som att fuska, är man inte välkommen tillbaka"
Så stämmer de ej. Då förut körde jag på mitt andra konto #4sweezz. Men de svårt o veta absolut. körde på manfred.23 för att jag tappade bort lösenordet men nu har jag tbx de så de löst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte fuska. Men står för de absolut gått ett bra tag o ångrar mig verkligen onödigt o töntigt av mig men men finns inte mycket att göra nu. Hoppas bara du kan förstå o ge en sista chans. Tro mig har förändrats. Använde ESP. vill bara ha en andra chans om philip vill det. Fattar bannen helt klart vill dock ha unban gärna så ja kan bevisa för dig att jag kan rpa seriöst och på ett bra sätt. Ångrar mig mycket onödigt av mig att avända ESP. Dumt av mig o fattar såklart bannen de va dock ett litet tag sen så vill ha en andra chans så ja kan bevisa för dig att jag kan rpa bra. Töntigt o onödigt av mig att fuska. Vill ba ha en till chans för ja lärt mig av denna ban o va mycke länge sen ja vart bannad. lärt mig vill bara ha en andra chans för ja fattar mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, allting att man ej ska fuska o ångrar mig o kommer aldrig mer att fuska. har tagit bort fusket o vill börja rpa seriöst igen. Fattar såklart att man ej ska fuska. ångrar mig stort. Vet ju att man inte ska fuska de va ett stort misstag av mig ångrar mig mycket.l vill ha en andra chans så ja kan bevisa vill gärna börja rpa igen. Finns inte så mycket att söga men de är mest att ja ångrar mig o lärt mig av de och att jag fattar bannen o lärt mig vet att man ej ska fuska o har tagit bort det. Töntigt o onödigt av mig att fuska. Tro mig kommer aldrig ske igen har lärt mig av denna ban mycket och ja gjorde inget "kaos" som cmail6666 säger
generöst att betala 2990 för en unban? Skriver denna me respekt. det har gått ett bra tag förändrats. Kan även säga att nu kan jag följa standaderen på unive. Onödigt av mig men hoppas du vill ge en andra chans.
Använde ESP en gång o ja satte på de när ja va död sen vart ja AC bannad.
Så vet inte riktigt va du menar med kaos för de låter inte som ja gjorde något kaos med att sätta på esp när ja va död. Vist de va fel o jag fattar det nu o ångrar det. Men betala 2990 för ja satte på esp när ja va död? låter lite orimligt. vill helt enkelt bara ha en andra chans. kommer inte fusak har inte ens kvar fusket, pc checka mig hur många gånger ni vill ja lärt mig av bannen och laddade b0o0rt fusket de va onödigt av mig o töntigt att sätta på fusket den dagen o ja ångrar mig. Vill bara ha en andra chans om ja sumpar den chansen kan ni blacka mig för gått har lärt mig av detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes fattar. Vart bannad flera månader nu.

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka