Accepterad manfr3d | Medlem ansökning [Emnez, Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

manfr3d

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Manfred

Vad är ditt discord namn? MaNfReD#2082

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Adam svensson jag är uppväxt i södra sverige/skåne i Malmö. Jag är 22 och jag har inte några husdjur men jag är en djurälskare. Jag hade en helt okej uppväxt jag har ett syskon ålder 11 han och jag har inte den bästa relationen. Min pappa vet jag inte så jätte mycket om för han dog sorligt innan min födsel men min mamma är det bästa som har hänt mig hon har alltid varit där för mig och hon är min idol. Min mamma är en polis så jag har alltid velat följa i hennes spår. Jag var inte den bästa barnet i skolan när jag var liten men jag antar att det blev bättre när jag började i högstadiet. Mina intressen är att vara med mina kompisar och att spela basket. Jag är inte så jätte lång jag hade sagt att jag var medel läng för min ålder. Jag har brunt hår och gröna ögon. Jag är en väldigt lugn person jag gör vad jag behöver göra för att få alla glada

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är att jag kommer hjälpa alla i nöd beroende av vilket slags jobb jag tar mig på. T,ex om jag är polis kommer jag se efter mina jobb kamrater osv. Det jag försöker säga att jag kommer göra jobbplatsen ett bättre ställe. Jag kommer göra allt i min villiga att bli polis och det viktigaste jag kommer bidra med är att den här servern kommer vara en bra plats utan alla brotslingar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man skall inte bara tänka på sig själv och tänka på andra lika mycket. Man kan säga att det är som att behandla andra som man själv vill bli behandlad

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive med att jag har några kompisar som har rekommenderat denna servern och jag har hört att all som har kommit in på denna servern blir behandlad med respekt och vänlighet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka