Nekad Manfjed Olsson | Chef-jobb ansökan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Manfjed Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Liam Lundström

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 100+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag har alltid velat jobbat som chef på någon typ av bil/motor kedja, och jag tycker att det skulle passa mig. Jag har lite erfarenheter från min barndom om bilar mm.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter från min barndom med det vill säga att jag har en del koll om bilar och bilhandel så det är därför jag skulle vilja bli chef. Även att jag brinner för allt som har med motorer och handel att göra.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är lugn och löser ofta det mesta. Han är uppväxt i Norrland med sin far och mor, han tillbringar den mesta tiden på blocket och i garaget. Han har gjort lite kriminellt då han var yngre men det var länge sedan och han har växt ifrån det.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne från 2-6 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag skulle fortsätta spela på servern om jag inte blev chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, jag spelar bara på Multistaden.

Har du läst våra Regler? Ja, det har jag gjort.

Nekad, Utveckla samt håll dig till ett yrke! Har sätt dig ansöka till 2-3 olika yrken på samma dag.

Tillbaka