Accepterad Mandie | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mandie

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Krabbsmet/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ragnar

Vad är ditt discord namn? Mandie#5555

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Min huvudkaraktär heter Ragnar Sörensson, även kallad den svenska Johnny Depp. Ragnar föddes 1972-01-01 (50 år) i Owensboro, Kentucky, USA. Pappan heter Christopher Palmer och kommer också från Kentucky, USA. Han jobbar som Civilingenjör och bor nu i Los Angeles. Mamman försvann tidigt i Ragnars liv så han vet tyvärr inte så mycket mer om henne än att hon jobbade som servitör i Owensboro, Kentucky, USA.

År 1987 när Ragnar fyllde 15 hoppade han av skolan och försökte starta ett band kallat Pirat Punkarna, och försörjde sig på diverse konstiga jobb. Vid 19 års ålder började folk tycka att han liknade Johnny Depp och många började erbjuda han pengar att spela Johnny på diverse evenemang. Detta kunde Ragnar leva på ganska länge, hela vägen tills han var 27 år när han blivit så känd för sitt utseende och blev stämd av Johnny, vilket ledde till att Ragnar tvingades lämna USA för att undvika rättegång.

År 1999, Ragnar har precis anlänt till Stockholm. Han valde sverige på grund av en kompis han träffat i los angeles innan. Väl i sverige bytte Ragnar efternamn till Sörensson från Palmer och återupptog sina studier och började läsa till civilingenjör precis som sin far.

År 2007, Precis klar med sina studier och fick jobb på Storkonsult AB. Efter detta hände det inte mycket mer spännande i Ragnars liv. Han har integrerat bra in i Sveriges kugghjul och lever nu ett vanligt svensson liv.