Accepterad Mandie | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mandie

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Krabbsmet/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ragnar

Vad är ditt discord namn? Mandie#5555

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Min huvudkaraktär heter Ragnar Sörensson, även kallad den svenska Johnny Depp. Ragnar föddes 1972-01-01 (50 år) i Owensboro, Kentucky, USA. Pappan heter Christopher Palmer och kommer också från Kentucky, USA. Han jobbar som Civilingenjör och bor nu i Los Angeles. Mamman försvann tidigt i Ragnars liv så han vet tyvärr inte så mycket mer om henne än att hon jobbade som servitör i Owensboro, Kentucky, USA.

År 1987 när Ragnar fyllde 15 hoppade han av skolan och försökte starta ett band kallat Pirat Punkarna, och försörjde sig på diverse konstiga jobb. Vid 19 års ålder började folk tycka att han liknade Johnny Depp och många började erbjuda han pengar att spela Johnny på diverse evenemang. Detta kunde Ragnar leva på ganska länge, hela vägen tills han var 27 år när han blivit så känd för sitt utseende och blev stämd av Johnny, vilket ledde till att Ragnar tvingades lämna USA för att undvika rättegång.

År 1999, Ragnar har precis anlänt till Stockholm. Han valde sverige på grund av en kompis han träffat i los angeles innan. Väl i sverige bytte Ragnar efternamn till Sörensson från Palmer och återupptog sina studier och började läsa till civilingenjör precis som sin far.

År 2007, Precis klar med sina studier och fick jobb på Storkonsult AB. Efter detta hände det inte mycket mer spännande i Ragnars liv. Han har integrerat bra in i Sveriges kugghjul och lever nu ett vanligt svensson liv.

Nutid, under 2022 bestämde sig en av Ragnars bästa vänner att flytta till Unive. Ragnar hade tröttnat på sitt basic kontors liv och bestämde sig för att följa med. När han väl kom till Unive så tog han det första jobbet han kunde få vilket var gruvarbetare. Under tiden han jobbar med detta fortsätter Ragnar att leta efter ett yrke som passar hans utbildning mycket bättre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag skall få bli medlem på Unive på grund av att jag klarar av att hålla en väldigt hög standard på mitt rollspel. Är väldigt mogen som person och tycker om underhållande scenarion. Jag gillar att hjälpa andra människor och tycker att alla skall ha det roligt. Är också väldigt aktiv och har möjlighet att vara inne ofta på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som jag beskrev ovanför så kan jag erbjuda väldigt underhållande och humoristiska rollspels situationer, jag föredrar att spela civila roller, utan vapen eller brott. Är även väldigt allmänbildad och kan bidra med mycket kunskap.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag får spela med även om det inte gagnar mig själv i slutändan förutom att det ger oss alla en mycket bättre inlevelse i rollspelet.

Hur hittade du Unive? Min kompis

Vidare, du kommer få en roll som di kommer få tilgång med att sitta i väntrum för intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka