Accepterad Mancrook | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mancrook

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199110449599/

Vad är ditt namn i verkligheten? Moe Abbas

Vad är ditt discord namn? Mancrook

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Abdullah Firo, en invandrare som precis kommit hit och ska jobba som taxi chaufför. han är 35 år med 3 barn men ingen fru. Eftersom han har kommit från ett fattigt land är han villig att göra mycket för att tjäna in lite pengar för att sen få träffa sina barn. livet är tufft utan uppehållstillstånd och han måste klara migrationsverkets krav för att kunna få leva här. detta skapar stress och en mängd problem om han ska nu kunna få hit sina barn. språket är lite svajigt här och där men han lyckas få fram sin poäng i flesta fallen. intresserad av fotboll är han ganska insatt i olika ligor men inget toppar en cigg för han

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en ny streamer som vill lära sig mer om RP och har njutit av att kolla på andra som deltagit. Kommer bidra med roliga scener och en upplevelse man aldrig kommer glömma. från det svajiga språket till roliga konversationer i taxin haha. har tidigare rpat på engelska servrar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en mer organiserad server med regler så man slipper att bli skjuter för man andas. Utan här kan man verkligen sätta sig in i en annan värld.

Hur hittade du Unive? En tittare på twitch rekommenderade den medan jag spelade rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och ge ett gott skratt till andra. Har sedan tidigare rpat men varit ganska kaos. nu vill jag göra de ordentligt. Med min karaktär vill jag vara den kända chauffören som kan lösa allt och tjäna ordentligt med pengar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bidra till en roligare community och såklart kan man hoppas om en större roll i Unive men det är för mig att bevisa såklart. Ser att ni har jobbat hårt för servern och vill uppskatta de med er och bygga upp ännu mer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka