Nekad Manchester United | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alz

Aktiv Medlem
Meddelanden
603
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060611345/

Ditt Hex-ID: 11000014195f111

Vad är din discord tagg? GBG#4009

Vem var det som bannade dig? Alchemy120

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-10 161310.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde banna mig i 8dagar för att jag betedde mig riktigt dåligt för att jag värna inte mitt liv när jag hade vapen riktat mot mig och sen så snodde jag ett tjänste fordon vilket är rent idiotiskt av mig och borde aldrig gjort det men om ni väljer att unbanna mig så kommer jag aldrig göra om detta igen för att jag vill gärna spela unive men jag hade inte heller så mycket kolla på fear rp och att man inte fick ta tjänste fordon jag trodde man fick ta tjänste fordon om man befinner sig på en nöd situation men jag ber om ursäkt och om ni väljer att unbanna mig så kommer ni aldrig se detta hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag snodde ett tjänste fordon från polis stationen vilket är rent idiotiskt och sen så va snuten efter mig då grep dom mig och tog mig till polisstationen och tog mig ner till häktet och då börja en polis rikta en mp5 mot mig och då sa skjut mig då vilket är väldigt mycket fearrp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, allt var mitt fel såklart för som sagt så valde jag sno ett tjänste fordon vid polisstationen och hade vapen riktat mot mig vid polisstationen vilket är fearrp och man får inte sno tjänste fordon vilket jag kommer aldrig göra om det igen om jag blir unbannad, jag ber så hemskt mycket ursäkt att jag valde sno ett tjänste fordon och fearrp det var rent idiotiskt av mig och nästa gång så måste jag tänka om vad jag gör och kommer aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vart bannad för vdm, sunförnuft och sen övrigt kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag kunde bara lämna polisbilen där den va och låta den vara och inte röra den igen och istället fortsätta sköta mitt eget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig att inte sno tjänste fordon och att jag ska värna mitt liv under ett vapen hot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka