Nekad Manchester United | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alz

Aktiv Medlem
Meddelanden
602
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060611345/

Ditt Hex-ID: 11000014195f1

Vad är din discord tagg? GBG#4009

Vem var det som bannade dig? tarzan

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-28 075716.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begav stora reglerbrott som Grov snut förnuft kriminell utan kriminellroll och att jag hape polis vapen som tazer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte riktigt men de ja minns var att jag åkte min bil på väg till stan och sen när ja åkte så blev jag bannad. Beskriv utförligt och försök få fram så många detaljer som möjligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut mitt fel, För att jag inte följde reglerna som var dumt gjort.
Hänvisa gärna till regler och på vilket sätt den var felaktig om du ansåg att den var det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM, Terrodå vid piren och jag minns inte längre men jag har haft 6 tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde tänka mer logiskt och inte göra regelbrottande saker. Jag kunde ge tillbaka tazern till polisen och jag kunde släppa alla vapen jag hade för jag är inte kriminell.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att jag ska följa reglerna mycket noga nu, tänka mer logiskt och att inte acceptera vapen från folk för att jag är inte krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Blir jag unbannad eller? För att jag kommer aldrig göra om detta igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka