Nekad Manbar | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manbar

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Manbar

Ditt discordnamn: Manbar#6484

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2002

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansök till att bli en större del av servern är för att höja rp nivån allmänt hos alla spelare. Jag vill hjälpa dem som behöver hjälpen och vägleda dem till en bättre rp och inte bara ge dem en avstängning som varar i några dagar om inte veckor. Jag vill vara med o se denna server utvecklas och jag vill vara en av dem som hjälper med att göra det jag har spelat här i över ett år och jag har mer eller mindre börjat tröttna på att rpa. Jag vill visa mig att jag är en lojal spelare och vill bli en större del av server på det viset. Det finns samt en del spelare som bara kommer in med syftet att förstöra för dem andra som är här för och ha roligt och det vill jag sätta stopp för. Jag som en trogen unive spelare skulle vilja kalla mig själv helper och kunna föra Unive rollspel framåt men samtidigt kunna representera Unive. Jag som helper kommer göra allt jag är kapabel till för att göra Unive till en bättre plats, och det lovar jag. .Jag är beredd att lägga ner mycket tid och visa engagemang.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skoldagar/helger

Måndagar - 15:00-23:00
Tisdagar - 15:00-23:00
Onsdagar - 15:00-22:30
Torsdagar - 16:00-22:00
Fredagar - 14:00-03:00
Lördagar - 14:00-01-05:00
Söndagar - 14:00-00:30

Lov

Måndagar - 15:00-06:00
Tisdagar - 15:00-06:00
Onsdagar - 15:00-06:00
Torsdagar - 15:00-06:00
Fredagar - 15:00-06:00
Lördagar - 15:00-06:00
Söndag - 15:00-06:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelad sirka 3 månader unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte varit staff tidigare, men har en del kunskaper inom olika kommandos. Jag vet hur beslut ska tas och hur man ska agera, jag är lättlärd och redo att lära mig allt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Då jag inte varit staff förut och inte är den bästa inom alla kommandon så tror jag att det är bäst för mig att börja som rp/support ansvarig. Därefter så skulle jag göra vilja utveckla mig i något mer ämne exempel Krim, jobb mm. Jag hade inte haft några problem med vad det blir för ämne jag utvecklar mig i senare men i början vill jag gärna lära mig grunderna o sånt. Det som är tur för mig är att jag känner den del personer i staff teamet som kan därefter lära mig mer eller mindre, jag kan dem flesta kommandon och vad dem gör men har bara inte varit staff förut. Så nej jag hade inte haft något problemen med att ta något speciellt område som exempel jobb. Jag jobbar med det som kommer i mina händer och jag gör mitt absolut bästa varje gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka