Nekad Manbar | Ansökan till Servervakt [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manbar

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? manbar

Vad heter du på discord? Manbar#6484

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Vaknar jag 07:00 senare fixar mig allt sånt går till skolan vid 08:00 och efter det går till skolan till 16:00
efter det vid 17:00 går till gymmet senare vid 19:00 går in på servern och spelar om jag inte går till gym kommer jag in på servern vid 16:30 och så kör jag och har en bra stund på servern me massa folk senare vid 22 stänger jag av för dagen och gör läxor och skit senare på helgen då spelar jag från 14:00 till 06 men brukar ta en liten pause imellan så man ite sitter inne hela tiden är hyfsat aktiv och spelar mycket

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har vart medlem nästan halv år på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger minstskatt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Alltså, deras main duty liksom är att göra staffens jonn änklare, Att sv banna och kicka de som gör regelbrott.

En severvakts uppgift är hjälpa alla mods å helpers, att exempel banna och kicka de som bryter mot reglerna så vi hjälper staffsen, man ska alltid ha klipp på medal eller nå sånt när man bannar en spelare då e det bra att ha en video på det om de vill se vad de gjorde fel och a man ska altid ha materiel på bannen, om man tycker att bannen ska bli längre så kan jag kontakta en servervakkt ansvarig och ge bevis så kan de bestämma men det är staffs uppgift att göra de. En servervakt ska vara väldigt aktiv och inte direkt göra alltså staff arbete men de ska göra det men alltså du förstår. En servervakt ska kunna roleplaya också helt normalt och helt vanligt precis som en annan person/spelare men man ska göra saker om det sker något regelbrott. Och det e viktigt att helst inte banna under scenarion för då förstår man för andra personer som var med i scenariot.

Varför vill du bli servervakt på servern? Kunna hjälpa till på servern liksom och bli en större del av unive och ta bort lallare och förstörare.Oxå att ge alla på server och ta bort alla lallare och ge alla en bättre stund på unive så dom kan berätta vilka otroliga staff unive har så dom får mer spelare

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption liksom om någon jobbar som snut och fritar en person för dom säger att dom ger dig pengar eller du jobbar svart som meco och dom ger dig pengar för att laga eller att polisen har vänner som dom låter skjuta folk och slå andra när dom då tar andra personer som gör samma sak Abuse typ du är mod eller något sånt och du ger ress bara för du blir arg för nhgn dödar dig eller du går och ger folk ban för dom gjorde ngt mot dig ing som gjorde dig arg

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!
Läs på lite mer om korruption bara !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka