Nekad Manazz | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manazz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198266780187/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel Engström

Vad är ditt discord namn? Manazz#4458

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Mekke MorgonSol 26år, jag är en väldigt mystisk och trevlig person. Jag växte upp i Nordamerika med en mycket fattig familj så jag var tvungen att börja jobba redan vid 9 års åldern med att sälja tidningar och lotter, När jag växte upp så var det ont om tid för hobbys, så nu som vuxen så har jag så mycket kul som möjligt. Bilar är något man kunde titta mycket på den lilla gamla skärmen då jag var liten, bilar blev då ett stort intresse under min ungdom då jag hade börjat collage och fick tillgång till en egen lägenhet och en vettig inkomst. Något jag har väldigt ont om det är tålamod jag var van vid att allt skulle gå fort och kvickt annars så fick man stå över middagen, Sur är något jag blir när mitt tålamod är på noll då blir jag ganska aggressiv och kan göra saker jag ångrar, De här problemen kommer ibland också som en panik attack vilket gör att jag kan falla ihop efter jag har sprungit eller druckit.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med att ge av en rolig och spännande miljö till alla omkring mig, Jag kommer också göra allt jag kan för att rapportera om jag hittar buggar eller folk som inte vill rpa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det här känns som en seriös rp server där jag inte behöver bli överkörd när man står på en trottoar kant eller skjuten av ingen anledning alls.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få möjligheten att se andras perspektiv och njuta av att ha kul med dem andra som spelar här.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på en annan server förutom bil och drifting serverar, Jag hade nyligen en rp server som gick helt okej men jag var tvungen att lägga ner den pga av att min polare som jag höll servern med fick slut på tid att lägga ner tid på rp och gaming överhuvudtaget. Det var också han som rekomenderade den här servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka