Accepterad Manazz | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Manazz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198266780187/

Ditt Hex-ID: 110000112450a1b

Vad är din discord tagg? Manazz#4458

Vem var det som bannade dig? ~BotMelwin

Hur lång tid var din ban? 5 dagar 22 timmar 41 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tog det lite väl oseriöst just vid det tillfället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo min karaktär fick en stor summa pengar av en man, Detta gav mig idén att likna Dobby från Harry Potter så jag följde efter han och bad om en strumpa så jag kunde bli fri.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel vilket jag ångrar nu pga att jag är så jävla aktiv på denna server

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag lär mig iså fall att hålla mig inom vissa gränser som kanske inte står i regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer seriös och bara tackat för pengarna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det finns vissa gränser inom den här servern när det gäller att ha en bra balans mellan kul och seriöst

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka