Accepterad Manazz | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manazz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198266780187/

Ditt Hex-ID: 110000112450a1b

Vad är din discord tagg? Manazz#4458

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? LALLARE

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lekte runt med min kompis på mekonomen med en el rullator, jag visade olika tricks för honom och körde på honom av misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo som sagt jag visade min kompis olika tricks på el rullatorn och han testade några och sedan skulle jag visa ett till trick men då började vi bråka om vem som skulle köra först och då körde jag iväg med den och råkade köra in i en bmw och när jag skulle backa med rullatorn så körde jag över honom inte med flit, under tiden allt det här hände så skrev en admin i ooc chatten vilket jag totalt missade och inte såg, men min kompis sa det efter jag blivit bannad att det var en mod/admin som varnade i ooc chatten, jag tycker att vi kan ha gått över styr med lallandet och det förstår jag men jag tycker inte det är rättvist att bara jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt jag som gjorde och det ångrar jag stort för jag är väldigt aktiv på den här servern

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har gjort så att jag tar RPn mer seriös när jag är runt omkring stor folkmassor och jag har även lärt mig att kanske även fast klockan är 03 på morgonen så ska man ta det så seriöst som möjligt även fast man är trött och vill ha lite kul då är det inte passande och göra det här och kanske borde spela något annat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka före jag började lalla med min kompis och borde inte gett det som ett förslag från första början, jag borde också ha tänkt på att vi inte RPa på ett lämpligt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, det är att jag borde ta det seriöst och kanske inte spela om jag är väldigt trött och bara vill ha kul, och kanske bara gå och lägga mig eller spela något annat om jag vill lalla, om ni unbanar mig så kommer jag tänka lite mer på att jag inte ska lalla och bara fokusera på min RP.

Har du läst våra regler? Ja

Bra att du fattar vad du har gjort för fel!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka