Nekad manar22 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

manar22

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199889608566/

Ditt Hex-ID: 110000172ff6f76

Vad är din discord tagg? manar22506

Vem var det som bannade dig? eliasnya

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fear rpade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så innan jag blev bannad körde jag runt i min bil för att hämta mina grabbar som varit i skottlossning som jag också var med i jag valde först att åka därifrån för att laga bilen och tänkte sen hämta upp dem när jag kom tillbaka skrev jag på twitter att det var fegt gjort av dem i de blåa bilarna en av dem svarade och frågade var jag var jag skrev att jag skulle lämna min polare på sjukan och sen frågade jag wya han sa banken så jag åkte dit eftersom jag trodde vi skulle prata om det som hänt med bilarna väl där började han rikta vilket man ser på klippet jag körde in i en vägg backade därifrån och körde iväg vilket var väldigt dumt gjort och något jag verkligen ångrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Aa om ja ska va ärlig så va de ja som gjorde fel inte en felaktig ban ja va redan inblandad o fortsatte skriva o åka dit istället för å släppa de o ta mina till sjukan även om ja tänkte snacka så satte ja mig själv i situationen igen o de eskalerade så de var jah som bröt mot reglerna o får ta den ångrar de fett mycket men ja fattar varför ja blev bannad, sen så äre helg också o mna vill ju gibba me sina polare ;)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för några veckor sen men jag är en grön spelare och har en tidigare ban av william07 som jag lärt mig av efter den har jag blivit lugnare och tänker mer på reglerna innan jag gör något

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bara backa ur hela scenariot liksom istället för att skriva på twitter jag hade kunnat låta de lugna ner sig och inte trigga igång nåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka