Nekad Mamme | Medlem ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mamme

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MammeSW/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mamme

Vad är ditt discord namn? ✨Mamme✨#7836

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mamme han är född i sverige men hans pappa är ifrån japan och hans mamma är ifrån syrien. men tyvär har hans mamma gått bort genom att hon blev en gissla i ett bankrån men rånarna döda hon ända sen dess har Mamme hållt på med droger och kriminalitet ända sen han va 15 år. Han har släppt droger och vapen när han fyllde 17 och försöker bli bättre. Hans dröm är att köpa jdm bilar och göra om dem och sen starta upp en bilfirma där han säljer dem. Han har lärt sig mycket om bilar av sin pappa men tyvär har han gått bort. han dog av att bli på körd av en last bil som han inte såg mitt i natten. Efter det så mådde han så dåligt och börja med droger och kriminalitet igen när han va 19 år Han är 21 idag och försöker flytta om sitt liv till en bättre plats.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag bör bli medlem för att jag har mycket erfarenhet inom rp och samt att denna server har bra reputation och det borde betyda att det är mycket seriöst rp som jag behöver med min karaktär.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? som sagt den har bra reputation och många har kommit till mig personligen och sagt att jag borde börja på unive för det är väldigt bra rp

Hur hittade du Unive? jag spelade på multistaden innan så jag har lite kolla på unive plus att jag kollar väldigt mycket youtube/tiktok och då kommer det upp montages av eran server det gör så att jag blir mer sugen på att köra på eran server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att starta en egen bilfirma där jag säljer jdm bilar. Skaffa många bra vänner och att skapa bra band med dem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha så många jdm bilar så möjligt och skapa carmeets

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte!

Senast ändrad:
Utveckla!

-rep
så skrev om Berätta om din karaktär., Varför ska just du bli Medlem på Unive?, Hur hittade du Unive? och Vad har du för mål med ditt rollspel? hoppas det är bättre!

Tillbaka