Accepterad MammaBlå | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MammaBlå

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Zucchini188/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Zucchini#2211

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas och har bott i Sverige i 25 år han har nyligen flyttat ut ur sin mammas hem. Jonas har jobb på Volvo och flexar, Jonas är en omtänksam och rolig person att umgås med, Jonas har haft problem med pengar väldigt länge pga incidenter som har hänt i hans liv, Jonas vill skaffa ett nytt liv i världen Unive Roleplay och hade tänkt sig att starta från 0 i Unive Roleplay världen, Jonas har en fru på 23 års oldern och ska följa med honom och starta nytt liv i Unive Roleplay. Han vill bli en advokat och kunna hjälpa folk som har gjort fel få ett bra tid i fängelse och hjälpa dom. Hans fru vill följa hans roots så hon vill också försöka bli advokat med Jonas. Jonas gillar att spela rudgby ute med sin fru och han är väldigt atletisk och flexibel. Han känner sig väldigt trygg när han är med sin fru för hon har varit med honom i 10 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag har hört massa bra om servern och haft en rolig spel tid när jag har spelat som en vanlig spelare jag hade tänkt att uppgradera till medlem för jag vill kunna få mer möjligheter att rollspela och kunna göra mera grejer i Unive Roleplay världen. Jag har haft väldigt mycket erfarenhet med rp och kan ge massa bra rp scenarion till polis, ambulans, mekaniker bil försäljare etc. Jag har rollspelat i ungefär 3 år nu och har älskat varje minut av min spel tid på olika servers.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag som sagt har hört massa bra grejer om Unive Roleplay och har spelat mycket utan att vara medlem och har hört att man kan göra lite mer grejer när man är Medlem och jag vill kunna expandera på mina möjligheter att rollspela.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay på fivem server listan, jag har också hört massa bra från kompisar och andra folk som spelat på Unive Roleplay.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha good times med andra spelare och kunna sprida glädje mellan spelarna och få bra scenarion med spelarna och kunna kommunicera med spelarna och skaffa vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill kunna vara en person som alla vet och ska kunna rollspela med vill inte vara "känd" men att folk ska veta att jag är en person som ger mycket glädje mellan spelare och inte spelar för makt som vissa gör. Som sagt jag vill kunna sprida glädje och kunna rollspela med folk och göra coola, intressanta och roliga scenarion med spelarna på Unive Roleplay

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon server just nu förutom Unive Roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka