Nekad Mamma mu | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mamma mu

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SP3tYFZA/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor ålund

Vad är ditt discord namn? Mamma mu#6378

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jan svensson och han är 24 år och är född 4 april. han är intresserad av alla olika jobb mest som bilförsäljare och mekaniker men han är också en erfaren polis. Han är snäll men kan ha damp ibland. Han har varit i många städer men hoppas att det här är den han kommer att stanna i.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer försöka med att bidra så att det kan bli bättre och seriös rp. jag vet att ni redan har bra och seriös rp men en liten del till kan alltid vara bra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad på denna server för att den är bra och har seriös rp. Efter som att jag tänker stanna kvar på servern vill jag kunna ansöka till whitelistade jobb så att jag kan ha det roliga på servern och så jag kan bidra med bättre rp

Hur hittade du Unive? Folk har rekomenderad servern till mig och jag hitta den när jag sökte på swe i fivem och då såg den bra ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli så bra och få så seriös rp som jag kan och hitta en server som är jätte bra som jag kan stanna kvar på och ha det roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka