Nekad Mamma mu | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mamma mu

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SP3tYFZA/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Mamma mu#6378

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2021

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Abdi Mohammed han är 24 år och kommer ursprungligen från Kongo. Han flydde Med sin mamma och brorsa till Sverige när han var 4 år gammal. Han har aldrig vetat vem hans pappa var han försvann när Abdi föddes. Abdi Hade en väldigt tuff uppväxt han hade det ganska svårt i skolan och hade inte så många vänner. Abdis brorsa tog den tunga vägen och gick in i kriminalitet. Abdi försökte att inte gå i hans brorsa fotspår men när Abdi fyllde 18 så gick han in i kriminalitet. Abdis mål med livet är att starta ett stort kriminellt imperium som äger gatorna. Abdi är en erfaren mekaniker och har jobbat som mekaniker sen han var 20 år. Om Det inte funkar med det kriminella livet för abdi kommer han nog att återgå som mekaniker eller något annat jobb. En specialitet Abdi har är att han alltid kommer på med dumma idéer. Abdi älskar att vara dryg mot folk han är också en Bråk stake som hamnar ofta i bråk men då kommer hans vän hans som räddar han. Några intressen abdi har är att meka på bilar han älskar att meka på bilar det är ett sätt för Abdi att lugna ner sig. Ett annat intresse för Abdi är bilar han älskar bilar hans dröm bil är en mercedes GT 63.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde få bli medlem för att jag är en erfaren rpare och har spelat på många servrar. jag tar alltid roll på allvar och rpare alltid i 100 procent. Jag borde också få bli medlem för att jag ska försöka skapa många roliga scenarion där alla får det rolig. Jag borde också få bli medlem efter som att om jag blir medlem kan jag skaffa ett whitelist jobb och då kan jag rpa mer seriöst och skapa mer roliga scenarion där jag kan lära känna fler och skaffa mer vänner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad av unive är rp och alla spelare som spelar på server. för när jag var inne som icke medlem så var det väldigt serös rp och alla rpade i 100 procent.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade server till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa många roliga scenarion med mina kompisar och andra människor Och att lära känna många andra männskor, skaffa många nya vänner och Bara ha allmänt kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att skapa ett kriminellt imperium som äger staden. Sen att skapa många roliga scenarion där man lär känna nya personer och nya vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har letat efter en server ett tag nu dom jag har kört på har det vart låg rp nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka