Nekad Mamma mu | Medlem ansökning [ Gaywi.G T R ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mamma mu

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? albinpalpa

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Abdi MohammedAboulalimietyson han är 24 år och kommer ursprungligen från Kongo. Han flydde Med sin mamma och brorsa till Sverige när han var 4 år gammal. Han har aldrig vetat vem hans pappa var han försvann när Abdi föddes. Abdi Hade en väldigt tuff uppväxt han hade det ganska svårt i skolan och hade inte så många vänner. Abdis brorsa tog den tunga vägen och gick in i kriminalitet. Abdi försökte att inte gå i hans brorsa fotspår men när Abdi fyllde 18 så gick han in i kriminalitet. Abdis mål med livet är att starta ett stort kriminellt imperium som äger gatorna. Abdi är en erfaren mekaniker och har jobbat som mekaniker sen han var 20 år. Om Det inte funkar med det kriminella livet för abdi kommer han nog att återgå som mekaniker eller något annat jobb. En specialitet Abdi har är att han alltid kommer på med dumma idéer. Abdi älskar att vara dryg mot folk han är också en Bråk stake som hamnar ofta i bråk men då kommer hans vän hans som räddar han. Några intressen abdi har är att meka på bilar han älskar att meka på bilar det är ett sätt för Abdi att lugna ner sig. Ett annat intresse för Abdi är bilar han älskar bilar hans dröm bil är en mercedes GT 63.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med sköna scenarion,Roliga händelser eftersom mina karaktär är väldigt unik och många säger att min karaktär rolig och är skön att RP a med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att bara vinna scenariot och att man ska köra så scenariot blir bra för båda sidorna

Hur hittade du Unive? Mina polare rekommendera servern till mig

Vidare till muntlig intervju, du har 24h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka