Accepterad mamham | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mamham

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? mamham99#4278

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Abdi är en cool kille från Somalia, född på 80-talet. Han har fem syskon, två i Sverige och resten i Somalia. Tyvärr är hans föräldrar inte med längre. Abdi var först en snäll advokat och jobbade i domstolen. Men blev på senare dagar intresserad av de lite farliga grejerna. Han har varit med i den kriminella världen, men nu vill han ändra på det och bli polis. Abdi gillar att klä sig vuxet och proffsigt. Han är jätteduktig på att hantera stressiga situationer, och det gillar han för att det hjälper honom att utvecklas.
Abdi tycker om att göra saker rätt och rättvist. Trots att han har haft det lite knepigt, vill han använda sina erfarenheter för att hjälpa andra och göra samhället bättre. Han ser verkligen fram emot att söka till polisen och hoppas att han kan vara en hjälte för andra. Abdi är en tuff kille, men han har också ett stort hjärta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att tillföra med scenarion som är roliga för båda parter och kommer ha en rolig och kreativ rp med mycket utvecklad /me rp då det faller mig i smaken rp. Är bra på Rollspel och har tidigare erfarenheter inom RP då jag tidigare gjort de i över 3 år. Gillar de sociala därav ansöker jag till Unive roleplay . Jag kommer ha en kreativ och unik rp samt tillföra mycke till unives medlemmar och community. Har även rpat på Unive i ungefär ett halvår men tagit lite småpauser då och då.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ett scenario kan vara roligt även fast du förlorar det. Man ska rpa för att båda sidorna ska ha roligt. t.ex. på ett bankrån kanske man kan ta en långsam bil för att göra det roligt för poliserna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, kan alla regler och ge exempel. Failrp- omänskliga saker att göra. Powergaming som att köra in i en vägg och inte rpa skadad. OSv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja tidigare på unive men även andra servers i över 3 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Råkade lämna dcn idag, men fick inte tbex medlem så gör därför ny ansökan/:

Vidare till muntlig intervju
Du har 48h på dig att ta din intervju!
Lycka till!

Tillbaka