Nekad mamham | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mamham

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? dnoah99

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kashmir Fachir 55

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, spektakulär, flummig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund och framtidsplaner för min karaktär: Kashmir Fachir är en 55-årig polis som har jobbat inom rättsväsendet i över 30 år. Han växte upp i en liten stad där han alltid såg rättvisa som det viktigaste. Efter att ha utbildat sig till polis var han fast besluten att ge tillbaka till samhället genom att bekämpa brott och skapa en säkrare miljö för alla. Hans karriär har inte varit utan sina svårigheter, men Kashmir har alltid haft en stark känsla av rätt och fel, och detta har lett honom till att bli en välrespekterad polis inom sin enhet. Nu, på äldre dagar, känner han att det är dags att ta ett steg tillbaka från fältarbete och börja arbeta mer med mentorprogram för unga poliser, samtidigt som han fortsätter att vara en aktiv del av samhället och hjälpa till där det behövs. Han vill alltså levla upp inom polisen och bli en rekryterare då han ser detta som intresanr eftersom han testat på allt annat. Hans framtidsplaner är alltså kort och gott att levla upp inom polisen till rekryterare och ta det därifrån till andra administrativa roller. kashmir har ju redan jobbat så länge sedan innan och känner därflr att det är de som krävs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en anorlunda rp då min karaktär är lite speciell och det kommer bidra till mångfalden och att alla inte är så lika varandra. Jag vill även bidra med att skapa spceiella senarion som sent ska glömmas där kashmir med sin udda personlighet ska skina.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna för att det ska vara roligt, man kan förlora och det kan även det vara roligt om inte roligare ifall det blir ett roligt scenario där du inte bara spelar för din egen vinst utan att du spelar för att scenariot ska utvecklas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja flera gånger, minns helt ärligt inte. förutom när jag blev inblandat i en problemspelarkrets men då valde jag att avesluta rpandent. har spelat sedan 2021 så har gjort mycket dumt men är nu tillbaka 2 år senare och förmodligen även smartare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming - att du spelar med omnskliga kraftar om du åker in i en vägg och inte får ont. FailRP- att du gör något som är fysiskt omöjligt som att åka en moppe under vattnet runt hela kartan.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka