Accepterad mamham | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mamham

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199499210932/

Ditt Hex-ID: steam:11000015bba70b4

Vad är din discord tagg? mamham99#4278

Vem var det som bannade dig? Bulten men vill att Admin+ ska ta denna ban då jag anser att Bulten i detta fall har varit partisk och inte kollat context.

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han såg mig inne i ett gänghus skjuta mot kriminella men det var lite mer än det som skedde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi får larm om kidnappning i wasted outlaws i sandy, jag åker dit med en kollega, vi båda rpar piketer och vi har även piket-licens. Sedan är de folk utanför som instämmer på att deras vän är där inne så jag lyfter en drönare och då står de ingen gissla där då sa de att han hade dragit men att massa beväpnade men var kvar där så vi kollar med drönare och ser ungefär 5 pers där inne och kallar dit fler enheter. Vi börjar närma oss porten och min piketväns spel har vid detta lagret krashat. det kan ni se i logs. Så jag står utanför och inväntar förstärkning då springer en man ut med baseballträ och slår mot mig så jag skjuter då honom då det är det jag kan göra i de läget för att inte bli dödad men han gör en "e cop" och springer in då han fick till ett slag på mig. Jag hinner skjuta ner honom och då är vi inne i byggnaden precis vid kanten och jag håller på att föra mannen ut då det är farligt där inne. Medans jag fof väntar på mina kollegor så när jag eskorterar mannen ut har ställer han vid väggen så stormar alla wasted-grabbar ut och jag sköt ner allihop. Och det är här nu som Bultens klipp startar. DÅ är jag redan inne i byggnaden och alla är nere men jag ropar fortfarande på förstärkning vilket tyder på att jag även tidigare bett de komma. Förstärkningen kom även dit och hjälpte mig ta ut kropparna vilket syns på klippet. SÅ skulle inte påstå att det är grov suntförnuft då ddet plötsligt hände och de var de som börja skjuta mot mig även när jag hade för deras vän som var gripen ut ur byggnaden. Men de kommer och då sprag jag med några kroppar men hur kan de räknas som grov powergaming. Fattar att de kanske är lite fel att springa med kroppar men vi ville komma ut ifrån deras klubb med alla medvetslösa då vi inte kan stå där inne och vårda och man kan springa med en kropp och jag hade grovt mke adrenalin men fattar att de kan se lite fel ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Till en viss del. Fattar att bulten agerar på det han ser och det ser jävligt fel ut men som jag skrev ovan så var det inte riktigt så läget var. Om ni vill ha vbevis från min sida så kan ni dels kolla vad jag säger i klippet att mina kollegor ska skynda samt att de även kommer till slut vilket man ser i klippet. Ni kan även kolla logs att min väns spela krasha. Jag behövde agera då de sköt mot mig. Hade jag börjat springa medans de sköt mot mig så hade jag dött så var tvungen att neutralisera de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, tidigare för icke-medlems bans som jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte springa med liken men det var adrenalinet som kickade in och ville inte vara kvar inne i klubben.
Kunde faktiskt inte backat ut ur klubben då hade de skjutit ner mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte springa med lik.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Vill alltså att Limpis eller 320 tar hand om denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka