Nekad Mamba.ma | Ban överklagan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mambish

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mambama/

Ditt Hex-ID: 11000013b4a4cd3

Vad är din discord tagg? Mamba.ma#1337

Vem var det som bannade dig? Oskar

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Tillåtande av lall/lall ~JagHeterOskar. Återstår: 6 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte bannad 2st personer som hade s*x ingame och istället filma de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag spelade på min "orten" karaktär sen så träffar jag Sinaloa som jag börjar hänga med ett tag vi har chilla osv sen kör vi ner från dom gänghus alltså dammen till Sons, Och då har nån kille i doms gäng en "stripp" ped som rollspelar "kåt" vi alla tycker det är kul och grejer sen efter ett ta så vill den här "tjejen" bli tagen så då kommer det en kille som säger aa typ ja då och dom har s*x som jag och en annan filmar med emoten camera sen tänkte vi inget mer om de så vi åkte till sjukhuset för att nån skulle dricka/äta sen så står det två grabbar där som säger att jag är ful osv jag slår han, han slår tillbaks sen så sluta vi våldet och går ut ur sjukan så då sitter "tjejen" där sen när vi ska dra där ifrån det ända jag hinner är att sätta mig i bilen sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som inte tog beslutet att ta till med konsekvenser innan allt började.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var skit länge sen jag åkte på bans, kan tänka mig en var för rdm sen kan de varit fearrp men det var på tok för länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ta till med konsekvenser innan hela händelsen börja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka