Nekad MaltPalte | Medlem ansökning (D.M5AN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MaltPalte

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? MaltPalte#8333

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Rosenblad. Emil hade en tuff uppväxt med mycket bråk och våld i hans familj. Han hade 1 bror som var 2 år äldre än Emil. Emils pappa lämnade Emil och hans bror när han Emil var 2 år. Efter den dagen började Emils mamma jobba på två olika jobb för att kunna försörja familjen hon hann knappt vara hemma med sina barn. En dag bestämde sig Emil att skaffa ett jobba för att kunna hjälpa sin mamma. Han började jobba på Maja-Lisas bilfirma och sålde bilar. Han hittade nya kompisar och han trivdes jätte bra på sitt jobb. Nu när Emil var vuxen och tillräckligt gammal så hade hans intresse blivit bilförsäljning och bilmekanism. Emils dröm jobb är att få bli chef på t.ex mekonomen eller autoexperten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social rp och mycket rolig rp. Jag kan hjälpa folk med de som de behöver hjälp med t.ex om jag har kunskaperna att kunna laga en bil så hjälper jag folk med att laga bilar om de inte har kunskaperna. Jag är också trevlig så om någon frågar mig något så svarar jag trevligt på deras fråga och hjälper dom som behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda partens ska ha så roligt som möjligt i ett scenario. Man ska inte bara spela för att vinna utan man ska också spela så att det är roligt för båda parten.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat lite på servern innan och sen så har några kompisar sagt att jag ska börja igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka