Nekad maltoo | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maltoova

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198360315760/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Jadeland#5940

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Maltoo. Han är 21 år gammal och uppvuxen i Skåne. Han har gener från Afrika men har bott i Sverige hela sitt liv. Han bodde som liten med sin pappa i en liten lägenhet. Hans uppväxt har varit väldigt tuff på grund av att hans mamma gick bort när han var liten och så blev han utsatt mycket för rasism i skolan som liten. Detta ledde till att han började göra fler och fler dumma val i livet som var mer och mer kriminella. Hans pappa fick därefter reda på hans kriminella handlingar och blev mycket besviken. Då ville han ändra på sitt beteende så han valde att flytta till Multistaden för att lära känna nya folk och komma ut ur det kriminella livet.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag spelar ofta och jag skulle vilja kunna spela på en roleplay server och jag kommer att spela seriöst för jag testade att komma inpå olika servrar där man inte behövde ansöka för att bar testa ifall jag gilla det men då var det bara en massa personer som förstörde för mig men jag söker in för jag vill kunna spela seriöst och hoppades att ifall jag lägger tid på att ansöka till en server som tar det seriöst och som jag gärna skulle vilja vara i

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill kunna spela roleplay seriöst utan folk som förstör för mig och bara är inne på servern för att förstöra jag vill kunna spela och ha det roligt med andra svenskar på en rolig server som är seriös och vill mycket jag vill även att jag skall kunna ha det roligt och leka runt i ett spel där jag beter mig som jag hade gjort i mitt vanliga liv.

Hur hittade du Multistaden? Jag fick den rekommenderat av mina vänner att detta av en bra rp server

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha det roligt och kunna spela med olika personer utan olika personer som bara är ute efter att förstöra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka