Nekad Maltoin | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maltoin

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Maltoin

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Makrab, 20 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? knepig,social,busig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: eftersom att ali är en väldigt vilsen och knepig person så vet han knappt själv vad han vill göra hans vänner förösker att få in han i den kriminella gatuvärden men ali själv har alltid velat bli polis men aldrig vågat berätta för sina vänner såklart eftersom att dom lever gatulivet. ibland har ali försökt att ta upp de med dom men de har alltid slutat att han får rädda de o skämta bort det. ali är ju uppväxt i afghanistan och anlände i sin gummibåt helt utan vänner så han hade de lite tufft i början men mer åren så blev han allt mer populär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat en hel del på andra servar och tror absolut att jag kommer bidra med många roliga scenarios och även lära mig och andra så mycket man kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för att vinna . ett scenario ska vara roligt för alla inte bara dig själv. förlorar du ett pang krig så ska de ibte vara hela jäkla värden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag hade inte helt koll på reglen där man inte får spela på samma karaktär efter man har dött på 12 timmar men jag har koll på regeln nu har kommer inte göra om det. detta var faktiskt på min första server jag var på och då hade jag noll koll.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft det är att du ska tänka realistiskt lixom. tänk först om du hade gjort det i verkligheten. vi har metagaming du får inte använbda dig av någon info utifårn spelet. och inte sitta i discord för att underlätta ditt fivem spel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror till 100 procent att jag kommer göra er nöjda. jag är helt redo för att börja köra på er server ordentligt med medborgarskap

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad,
I nuläget har du en annan svensk rollspelsserver i din biograf som du marknadsför, när du spelar på Unive är du lojal och spelar endast här. Ändra biografen och ansök på nytt!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka