Accepterad Maltoin | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maltoin

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199371221112/

Ditt Hex-ID: steam:110000154197878

Vad är din discord tagg? Maltoin

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: bild_2025-04-26_152352268.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig för att jag bröt mot en regel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid ett garage sen åkte i en bil satt i passagerar sätet som tog jag spawnmenu till piren efter 10-15 min så skriver dem en /m till mig och säger hoppa support och jag hoppar sen säger dem att jag ska bli bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, tänkte inte på den regeln helt och det var rätt placerad men jag tog inte spawnmenu i ett scenario satt helt tyst i en bil drt var de. Förstår mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång blev bannad för vdm på bilfirman för att jag hade sådär att intek udne så något då min dator inte va den bästa och så körde jag på folk omedvetet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bett hansom körde bilen att köra till piren istället för att ha gjort spawnmenu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig komemr inte ta spawnmenu då det är ett regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka