Nekad maltiboo | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maltiboo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/okmalte/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? maltiboo#5025

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hamza Falk. Hamza har fler släktingar i familjen Falk som bor i staden. Hamza har jobbig inom taxibranschen i princip hela tiden sen han blev vuxen, och i den gamla staden han bodde i ägde han Falks Taxi AB tillsammans med några familjemedlemmar, och Hamza är intresserad av att arbeta som taxiförare i denna staden och kanske starta ett eget taxiföretag. Hamza är 29 år gammal och hans största intresse är bilar och att köra bil. Han gillar även att hjälpa folk, och är en trevlig och skön person att prata med, och han älskar att småprata. Därför valde han taxiyrket eftersom att han har de ideala personlighetsdragen och intressena.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad på denna server eftersom att jag kommer bidra med bra och seriöst rp och ha en bra karaktär som är involverad i många scenarion. Jag har även mycket erfarenhet av FiveM.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server eftersom att det är en server med ett stort community och den verkar seriös.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att göra en bra och seriös karaktär som kommer att bidra i många bra RP-scenarion. Jag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Nekad, Utveckla "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka