Nekad MALtezer | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MALtezer

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? maltethi_34445

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daniel lundqvist 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Strategisk uthålig modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Föddes utanför storstaden på landet hans mamma jobbade på dagis men pappan hade det lite annoröumda ibland öppnade han en salong i källarn ibland var han mekaniker och sådant daniel fick ofta hjälpa till i pappas projekt för att de skulle lyckas och att då skulle daniel få en ny cykel eller vad papoan bad om när han fyllde 20 flyttade han direkt för att inte hamna i en cykel att jobba för sin pappa och för att komma så långt birt ifrån han eftersom daniel bara gav men fick inget framtidsplaner: flytta till storstaden för att få den stabilitet som hans pappa aldrig hade och då ett bra och tryggt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag fokuserar på att göra RP-scenarion roliga och intressanta för alla spelare, och försöker alltid bidra till att situationer utvecklas på ett spännande och realistiskt sätt. Jag spelar på ett sätt som gör att alla kan ha bra rp situationer , även om det inte alltid gynnar min karaktär direkt."

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara tänka på om man förlorar penga ri spelet eller inte utan hur bra rpn blir för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag gjorde rdm eller vad man ska kalla det dödade någon som hjälpte mitt gäng men tänkte inte på rpn snipade dom från aslångt me det blev ej så bra rp efter som jag ens pratade med dom?

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: är när man änvänder information som ens karaktär inte borde veta ex via att kolla twitch lives och sådant jag som tidigare mod tycker denna regel var viktig eftersom den är väldigt svår att bevisa och det blir ofta bråk där hoppas jag att alla bara följer den powergaming är när man tvingar någon att göra något som gör att de inte ka reagera realistiskt i scenaraiot tx jag rånar en butik bestämmer att ingen får ringa polis eller reagera v7lket gör att ej polis kan bli inblandad = dålig rp när man gör powergaming gör man metagaming typ kan man säga antar jag

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet inte men gillar ej trolls

Din ansökan granskas och kan ta lite längre tid!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Nekad efter muntlig intervju, Behöver finslipa på reglerna.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka