Nekad Malteslayer | Medlem ansökning [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteslayer

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198812853265/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? profort#3865

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2022

Berätta om din karaktär. Det började med att min karaktär började på dagis och gick där ensam han kände ingen men efter ett tag blev han kompis med en kille hans namn var Markus dem blev jättebra kompisar. Det var några som mobbade dem ibland så dem tog sönder Markus och min karaktärs kläder och förstörde när dem lekte. 3 år senare gick Markus och min karaktär i 2an vi blev mobbade i 2an också för att vi inte hade så mycket pengar mobbarna tog alltid våra lunchpengar så vi fick ingen lunch under skoldagen. Vi hade börjat med matte och jag och Markus gillade matte så vi pluggade och jobbade väldigt mycket tillslut blev vi dem smartaste i våran klass. 3 år senare började jag och Markus i 5an och vi var fortfarande dem smartaste i 5an vi spelade fotboll väldigt mycket och vi båda ville bli bilmekaniker. Vi båda älskade bilar så vi ville laga bilar och hålla på med bilar det var några killar i 6an som mobbade oss för att vi var fattiga vi gillade inte att bli mobbade men mobbarna brydde sig inte. 5 år senare gick vi i 9an det var klassen innan gymnasiet vi var jätte taggade för gymnasiet och vi hoppades på att hamna i samma gymnasium så vi kan plugga tillsammans. 1 år senare dagen då vi fick veta vilket gymnasium vi kom in i och då när vi öppnade brevet såg vi att vi inte hamnade på samma gymnasium. Markus och jag blev lite ledsna så vi fick säga hejdå till varandra. När jag började i gymnasiet så fick jag en kompis hans namn var Linus vi spelade mycket fotboll och pluggade.4 år senare alltså nu så letar jag jobb som bilmekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag alltid spelar efter vad rollspel skall vara och hur rollspel skall gå till, jag vill bidra med seriös RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra korrigeringar för att alla ska ha det bra. Det ska vara kul att gå i staden samt att nivån ska hållas hög. Det är en seriös server vilket borde mynna ut i ett seriöst RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha roligt på båda partena och man ska inte alltid spela för att vinna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelade på unive och rekommenderade den då gick jag in på unive och tyckte det var en fantastisk server.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka