Nekad Malteslayer | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteslayer

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198812853265/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? profort#3865

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jack Karlsson och är 22 år. Han kommer från
en familj i norrbotten som hade gott med pengar och är mittenbarnet bland 3 bröder. Han har
alltid varit självsäker ända sedan ung ålder. Han hade lätt för att skaffa vänner som liten och det
sitter i än idag. I mellanstadiet började han dock umgås med fel typ av personer. Hans föräldrar
gillade såklart inte det och visade det tydligt, jack´s far hade alltid en tråkig ton på jack och
hans mamma pratade nästan aldrig med honom. Det senaste han kommer ihåg som hans
mamma sade till han var för 2 veckor sedan när han hade glömt tömma diskmaskinen. Hans far
gav alltid extra kärlek och köpte alltid nya fina saker till hans bröder som var "perfekta" i hans
fars ögon. Det tog hårt på jack och han hängde inte med skolarbetet. När han började
högstadiet hängde han bara med dem "coola grabbarna". Hans bröder stöttade han och
försökte få han att börja fokusera på skolan så han kunde få en vettig framtid. Men det sket
jack fullständigt i. jack fortsatte hänga med sina taskiga kompisar för att fortsätta vara
"cool". Men det hela förändrades en dag när han kom hem från skolan. Hans pappa hade fått ett
samtal från läraren om att jack hade rökt på inom skolans område. Hans pappa blev fly
förbannad och skrek på jack. Men det var just det som behövdes. jack ändrade på sig, han
ville istället visa sina föräldrar vad han kan och att han också är lika duktig som sina bröder.
jack började på boxning för att få ut sin ilska och började även plugga mer och mer. Hans mål
var att ha minst 250 merit i slutet på 9:an. Han jobbade hårt och fick hjälp från sina bröder.
jack slutade 9:an med 270 merit och hans föräldrar var stolta över honom. Hans kontakt blev
bättre med dem och han började också få nya prylar av sin pappa. jack började gå el och
energi på gymnasiet och trivdes där. Hans äldsta bror flyttade till staden Unive och ett halvår
senare flyttade den näst äldsta också dit. När jack gick ut gymnasiet ville han också ta sina
bröders fotspår och flytta till unive. Hans bröder stöttade honom som vanligt. Så hösten 2022
flyttade jack till unive och hans bröder fixade en plats för honom att bo i. Nu är jack´s mål
att bli en riktigt bra polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem så att jag kan göra mer på server, te.x hitta jobb där man kan träffa kollegor och ha roligt med, men jag vill även försöka hitta en tjej och ha ett kärleks fullt rollspel som jag sen kan utveckla till att kanske få barn och hitta andra föreldrar som man kan känna lika med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra korrigeringar för att alla ska ha det bra. Det ska vara kul att gå i staden samt att nivån ska hållas hög. Det är en seriös server vilket borde mynna ut i ett seriöst RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda ska vinna. Och att båda ska ha kul om en inte ha kul så måste man göra så att båda har kul.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelade på unive och rekommenderade den då gick jag in på unive och tyckte det var en fantastisk server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka