Nekad Malteraris | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteraris

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/malye/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Toppsight#1884

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Malte han är 18 år gammal han har ett starkt intresse för bilar och att snacka med folk Malte är oftast en väldigt glad och ganska jobbigt kille som oftast inte brukar sitta still han gillar även att skrapa mycket triss lotter

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill skaffa jobb och starta ett större projekt på just unive med min karaktär. jag kommer göra ansökan om t.ex gripen ab och de kan man ju inte om man inte är medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många personer inne på servern 24/7 jag gillar detaljerna som bara unive roleplay har jag gillar hur dom utvecklar sitt spel och inte låter de bli dåligt och de finns så mycket att göra i staden.

Hur hittade du Unive? Jag valde filter rp och valde swe sedan såg jag att unive rp hade många personer inne i

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna skådespela bättre och jag tycker själv att de går mycket bättre. och jag vill bara vara mitt riktiga jag fast i spelet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ge pengar till dom fattiga. nej men asså jag försöker ju undersöka hur olika personer i scenarion reagerar från verkligheten och i spelverkligheten. och jag försöker skaffa den snabbaste bilen någonsin

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? gud ja såklart

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka