Nekad Malter | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malter

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057221391/

Ditt Hex-ID: 11000014162370f

Vad är din discord tagg? Malter#0001

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag moddade, så bannen var helt rätt placerad. Det var väldigt dumt av mig att modda. Det förstörde för andra spelare på servern och att göra något sånt är emot era regler samt hela Fivems regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in på servern, klickade för att spawna torget. Jag spawnar torget och går till där det är många personer. Drar upp min meny och börjar spawna massa båtar som återigen förstör för spelare. Och förstör rpet, men det bra med detta är att vi har 320master som bannar mig så att jag får lära mig en riktig läxa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ingen felaktig ban anledning till att jag gör denna ban överklagan är för att jag bryr mig om Unive. Även om det inte märktes då märks det nu. Det var riktigt dumt gjort av mig att modda här på Unive Roleplay. Jag kommer absolut inte modda igen eller modda på Unive Roleplay. Anledning till att jag gör denna ban-överklagan är för att jag vill börja ROLLSPELA här på Unive Roleplay. Min vän innan idag skickade ett pm till mig på discord ifall jag skulle vilja KÖPA ett gäng på Unive Roleplay. Och börja spela här på Unive Roleplay. Detta skulle kunna för min ursäkt för att jag moddade på servern att jag köper ett gäng med mina polare här på Unive Roleplay.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte några tidigare bans. Eller dom tidigare bannsen var för runt 1 - 3 månader sen ifall jag inte minns fel. Då fick jag ban för krim utan krim, lall och slåss på torget. Ifall ni tror att jag kommer modda så kan ni acceptera denna och unbanna mig när jag har köpt gänget. För då så spenderar jag igentligen mina PENGAR helt i onödan. Ni kan även specca mig hela tiden och jag kommer heta samma som jag heter på discord kommer jag heta på Steam / FiveM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat radera mina fusk och gå in och rollspela på servern och faktiskt bry mig om servern och inte bara förstöra för alla. Jag hade kunnat börja på servern istället för att sitta och förstöra för andra på servern som faktiskt försöker att ha det roligt och skapa scenarion och bara ha allmänt kul på Unive Roleplay. Ifall du ser detta Philip320 hoppas du godkänner detta så jag kan börja roleplaya här på Unive Roleplay!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte modda igen och att rollspela istället och bara ha kul. Jag kommer sluta modda och förstöra och radera min fusk på datan. Jag hade kunnat göra upp detta för dig att jag skapar roliga scenarion för alla här på Unive Roleplay! Och även om du Philip320 tror att jag är en dålig person som bara vill förstöra hela tiden. Så borde du kolla min roleplay och kolla hur jag faktiskt är som person.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka