Accepterad maltekung | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maltekung

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240213140/

Ditt Hex-ID: 11000014c4a7294

Vad är din discord tagg? MalteLjung#9651

Vem var det som bannade dig? LiotL

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag kom i snabbhastighet mot en polis bil när det var många brevid som såg på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Från mitt perspektiv så körde jag i hyfsadsnabb fart men inte för snabb fart. Sedan så fick jag lite sladd så att jag kom åt en felparkerad polisbil som stod dumt till, den stod nämnligen med baken lite på vägen som jag lyckades träffa. Det som då hände var att det kom fram massor från ett gäng och frågade vad jag gjorde och sedan vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att det felet kan hända alla, det var dessutom inte bara mitt fel utom också polisens fel eftersom att polisbilen stod på vägen. Jag fattar inte heller hur det kunde bli "grov vdm" eftersom att jag inte var ute med att döda någon. Det borde snarare vara sunt förnuft men eftersom att polisbilen också stod på vägen så borde dem också ha sunt förnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var när jag var ny så jag lärde mig ganska mycket då eftersom jag inte förstod något innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det är lätt att vara efterklok, jag hade ju kunnat sänka farten ännu mer som jag också gjorde men jag sänkte inte tillräckligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte än.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

En dag har gått nu, därför unbannar jag som jag skrev igår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka