Nekad malteekberg | Ban överklagan [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

malteekberg

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004078073/

Ditt Hex-ID: 11000013e374ff9

Vad är din discord tagg? ! dyinglight2=trash#8888

Vem var det som bannade dig? sather

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de såg mig antingen att jag körde över eller så var den jag körde över själva staffen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte ut från bil affären och sedan ut på vägen. När jag kommit ut på vägen så kommer det en cykel som jag kör över. Jag hade nästan ingen tid att reagera och även efter jag kört över cyklisten så försöker jag bromsa fast skåpbilen är oerhört seg så jag hinner inte komma till stopp innan jag blir kickad och sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel men jag hade fortfarande inte tid att reagera så det gör det till att det fortfarande var mitt fel men jag hade ändå inte en chans att göra rätt. Jag tycker att jag lärt mig av mina misstag som nybörjare. Jag kommer nu ta det mer seriöst då jag förstår konsekvenserna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag frågade om var jag kan se min kreditkorts kod som jag nu har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kanske skulle kunnat köra in till kanten för att faktiskt visa att jag var påväg att stanna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att var mer klar när jag gjort något fel. även att ha lite mer koll på vägen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka