Accepterad Malteeelök | Medlem ansökning [Bo Svensson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteeelök

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199001444320/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Malteeelök#0777

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Lamar Jennings, han är 22 år gammal. Han har haft en upp och ner uppväxt, hans föräldrar har aldrig behandlat honom som en i familjen, till exempel alltid stött ut honom som att han inte var värd något. Lamar hoppade av skolan redan när han var 16 och hans far sa att om inte han skaffar ett jobb så blir han hemlös och så letade han länge efter jobb och tillslut hittade han jobb som vaktmästare på en skola och han jobbade där mycket länge men han kunde inte få jobb hur länge som helst så när han precis hade fyllt 18 så sa hans chef att han inte kunde jobba kvar där, och då kunde man ju tänka sig att hans far inte blev så glad så han sa att han inte kunde bo kvar hemma något mer så då blev han hemlös men som tur var så fick han bo hos sin brorsa Daequan Jennings och så skaffade han nytt jobb och sen dess har det bara flytit på. Lamar gillar att meka med sin brorsa Daequan som är biträdande chef på ett företag som heter Falck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med en hög rp-nivå och ett gott skratt till alla på serven

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli Whitelistad för att kunna vara en del av erat otroligt sköna Community och för att min karaktär ska kunna bygga på sin karaktär och bli mekaniker eller något liknande så som bil försäljare då jag är ortligt intresserad av bilar. Jag vill också få fördelarna man får är man är Whitelistad så som jobb och att kunna prata i discorden. Jag vill även bli Whitelistad för att kunna utveckla mitt rollspel och avancera istället för att bara traggla det olagliga skiten för att tjäna pengar. Sedan att få roliga scenarion som jag alldrig kommer glömma som är skit kul.

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade mig om server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min karaktär är att jobba med bilar eller bli polis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att spela mycket med andra spelare och även mina vänner och köra seriöst roleplay.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka