Malteeelök | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteeelök

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Malte

Vad heter du på discord? Malteeelök#0777

Hur gammal är du? 15 snart 16

Hur många timmar har du på Fivem? 800 någonstans där

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på detta jobb för jag tycker det är dött och tycker jobbet att stå och jobba med kunder är roligt och är väldigt kunnig inom det.jag tycker också det är roligt och intressant med båtar och kan faktiskt en hel del också. jag som person är bra och tycker det är roligt/kul att bära ansvar då jag lätt kan lägga upp schema och se till så att de flesta sköter sig. Har jag en grund att jobba på kommer jag högst troligtvis jobba upp den (kassan) inte nog med att det kommer bli bättre för mig och de anställda blir det faktiskt också bättre RP då det kanske finns ett schema eller att folk är aktiva mycket. yrket är nuförtiden väldigt dött och har inte sett någon på ganska länge vara där och jobba så att folk kan inte vara ute på havet eller komma andra platser som är mer effektiva med båt, när jag tidigare var anställd så vart det bara jag, chefen och två andra anställda och innan jag ens jobbade där fick jag flertal gånger stå och vänta i säkert timmar för att köpa båt. för att jobba på båtbolaget behövs det inte heller några “speciella” egenskaper, jobbet är ganska simpelt och det du gör från start gör du till slut, jobbet är alltså samma chef eller provanställd det spelar ingen roll och alla har lika mycket ansvar att hålla bolaget i liv och så att det får en framgång. och jag som chef hade också passat bra för att jag är aktiv mycket och då kan sälja mycker och fler får möjligheten att fråga mig saker och ting som exempelvis jobb intervjuer eller liknande så. jag också som person är ganska framåt driven och ser det positiva i mycket saker, precis som min karaktär.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat mycket med folk tidigare tex falck, gripen taxi ab, vianor, securitas och även egenföretagare så jag vet hur man hanterar löner, anställer osv Yrket handlar mkt om hur man bemöter folk och få dem att känna sig bekväma i den miljön som just kommer att vara båtbolaget och det råkar jag vara väldigt duktig på att göra (få folk att känna sig bekväm och avslappnad i miljön. Har även varit chef inom Club de muneno, The Palace och Räddningstjänsten

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Christian ek och Christian kommer ifrån Göteborg, Christian växte upp med 2 stycken mammor vilket innebär att han är adopterad. Men detta hindrade aldrig Christian från att se hans mammor som hans riktiga föräldrar. Christians ena mamma Marie arbetade på Ica kvantum i göteborg och var riktigt duktig på allt som handlade om livsmedel. Christians andra Mamma Anna var räddningstjänsten och var en väldigt rättvis och schysst individ. Christian levde livet som ung, han och hans föräldrar levde inte centralt men inte ute på landet heller. Det levde i ett ganska fint grannområde som hette Fräntorp. Christians familj hade det generellt sett väldigt bra, de levde i en ganska stor villa och hade tillräckligt med pengar för att leva lyckliga. Men allting förändrades när Christian fyllde 17 år, familjen hade precis varit på bio och sett en riktigt cool film. Efter filmen så var det dags att bege sig hem, Christians ena mamma Anna föreslog att de kunde ta gränden vid sidan som en genväg. Familjen bestämde sig för att göra som Anna föreslagit, men efter att ha gått en bit igenom den mörka gränden så mötte familjen en man i svart huva. Mannen drog fram eldvapen och skrek åt Christians föräldrar att de skulle kasta dit deras Handväskor och sedan sträcka upp händerna. Men Christians föräldrar valde att hantera situationen på ett annat sätt. Istället bestämde sig Sids ena Mor Anna för att försöka snacka sig ur situationen. Anna som arbetade inom räddningstjänsten hade alltid fått lära sig att rösten var det viktigaste För att Anna hade övertalat över 100 personer och komma ned från kanten när dem har försökt hoppa, och detta trodde han på mer än något annat. Anna var envis, och försöker alltid lösa situationer utan våld. Men mannen lyssnade inte på Anna, och blev snabbt aggressiv. Det tog inte långt innan mannen tappade det helt. Christian andra Mamma Marie insåg vad som skulle hända. Hon förstod att mannen hade tröttnat och var påväg att trycka på avtryckaren. Det gick så fort, allting hände endast på någon sekund. Mannen tryckte ner avtryckaren på sitt eldvapen precis som Marie spekulerat och ut kom en kula i 1000 km/h som åkte snabbt och säkert mot Anna. Lätet av skottet fastnade i Christians huvud och det tog några sekunder innan Christian kunde tänka klart igen. När Christian öppnade sina ögon så insåg han vad som hänt. Kvar fanns endast Christian ,Marie och Annas livlösa kropp. Mannen hade sprungit iväg då han visste att någon skulle ringa polisen. Det här var första gången som Christian insåg hur världen fungerar, Christian bestämde sig för att aldrig mer sträva efter att bli kvinnan hans Mamma Var. Christian hade gett upp hoppet om Sverige och dess Rättvisa. Som liten strävade han alltid efter att bli hjälten som Anna var, men nu tänker han sträva efter en annan karriär. Han ska hålla sig borta från det goda. Han blev snabbt en kriminell som styrde ett gäng med galna brottslingar men senare så blev han trött på och gav över sin roll som boss till sin högra hand och öppnade Club De Muñeño (Denna historia är byggd på feminism) Han drev club de muneno ett tag och sedan blev han trött på det all den stress det innebar och allt i hans livet som gick på samtidigt gav över ägarskapet till sin trogne anställda richard lundell och lät han driva klubben när han kom tillbaks var han inte välkommen och ville bevisa för richard att utan christian så skulle han inte vara nått så han öppnade The palace från grund och botten. Gick terapi i flera år och sona för sin hamska brott och val han har gjort i livet och gick över till den ljusa sidan genom att starta sitt eget företag som sedan blev Båtbolget (Jag tar min karaktärs beskrivning och bygger på den för att annars skulle det bli konstig rp om inte jag fortsatte på min karaktär)

Hur ofta kommer du vara inne? mycket plugg i skolan och slutet på terminen men ska försöka klämma in 3 h varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja skulle ju bara vara roligt och bli chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka