Accepterad Malteeelök | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteeelök

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199001444320/

Ditt Hex-ID: 11000013e0f1fe0

Vad är din discord tagg? Malteeelök#0777

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft, dödar med baseboll trä ~Bosse. Återstår: 1 dagar 22 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade med basebollträ

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis hade planer för att hänga ingame sedan kommer hans två kompisar som är med i ett annat gäng. Vi pratar och det är inget konstigt med det sedan har vi planer för att till deras gänghus dem lägger in på gpsen och vi kör dit det är inte deras gänghus alla börjar slåss och lalla jätte mycket jag blir knivhuggen revvad dem rpar på miss osv sedan så säger en av min kompis kompis till oss att hoppa in i bilen efter att dem har slått mycket på den och sen kör dem rätt ut för ett berg (powergamear jätte mycket) jag rpar faktisk skadad till skillnad från det andra och sedan kommer dem som att inget hände jag blir lack ingame slår till han som körde (med basebollträ) Sen blir jag knivhuggen av min kompis revvad av min kompis och sen skriver han i ooc vi glömmer bort detta. Sen kör jag dem till ett garage och loggar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt och jag innerst inne ledsen för mina åtgärder jag tog under det lalliga scenariot och om jag blir unbannad så lovar jag att aldrig göra så igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för Powergaming och sunt för nuft och även fått 2 sv-bans pga afk. (Alla var för ganska länge sedan)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli och lalla med mina kompisar och inte bli hjärntvättad pga grupptryck.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig och spela efter sunt för nuft hela tiden och inte skena som jag gjorde under det scenariot. Scenariot var även väldigt lalligt och inget som jag är stolt över

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA det fattar jag.

Tycker att det är ganska lätt och se att jag gjorde fel men så länge man lär sig av sina misstag och inte upprepar dem så tycker jag att det borde vara lungt vill även spela nu när jag är sjuk.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka