Nekad Malteeelök | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteeelök

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad heter du på discord? Malteeelök#0777

Ange ditt födelsedatum 28 Oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig då jag vill testa något nytt och kanske till och med bli Staff igen och då tycker jag att det här är en bra början personligen så tyckte inte jag att jag var redo som Staff så det är därför jag väljer att ansöka till något mildare. Just nu när det är Corona så har jag väldigt mycket tid över eftersom mina sporter är inställda just nu och jag orkar inte vara med lika mycket kompisar som innan. Jag vill också se att servern får in rätt typ av människor som faktisk kan rpa. Jag vill även se den växa sp mycket som möjligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Just nu har jag väldigt mycket fritid som skulle vara roligt och lägga på det och jag skulle även lägga in mitt hjärta i det här projektet för att det verkar som en så stor ära och det verkar vara så kul. Jag har ju även varit en trainee innan så jag vet hur man ska bemöta folk och jag vet även vilka frågor man ska ställa i intervju rummet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska såklart bemöta alla som du själv vill vill bemött, så ja du ska alltid vara trevlig sen om någon kanske inte är så trevlig kan jag förstå men man ska alltid försöka vara trevlig, och du ska alltid visa respekt, och du ska alltid lyssna på vad dem har o säga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja att väntan på intervju blev kortare och att dem blir lite mer petiga med vilka som ska in och inte för att man ser för många personer som rpar kriminella fast dem bara är medlemmar eller kriminella som säljer vapen till icke Krim och tjänar sjukt mycket pengar på det.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att så länge dem kan reglerna och kan rpa någorlunda så skulle jag säga att det är bra för under min tid här på unive har jag lärt mig sjukt mycket av att bara rpa och allt det kom just av att jag valde och ansöka till medlemskap. Det ska även märkas att dem också vill bli medlem och inte abuse medlemskapet på unive tex köpa ut jakt vapen eller jobba svart på Falck.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ett ansvar som sticker ut mest är ju att jag ska kunna vara aktiv jag kan inte vara medlem ansvarig bara för att jag ska kunna ge mig roller utom jag ska vara aktiv och kunna ta många intervjuer och ge folk en chans så att de kan bli medlemar på serven och jag ska kunna ta ansvar för de jag godkänner de kanske ha skrivit skit mycket skit mycket och varit skit snäll på till exempel PM men de kan vara riktiga svin i muntlig medlem intervju och jag ska kunna ta de till support om jag inte gillar deras beteende och kanske få de bannade igen vilket jag inte vill ka hända för att jag vill att alla ska få en chans att bli medlem

Hur ser din aktivitetet ut? Det kan variera beroende på gymtider och vara med kompisar men jag skulle säga att jag kan lägga 2-4 timmar varje dag på det här men när jag inte är hemma så kmr jag lätt Kunnas nå på dnc om någon har några frågor.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka