Nekad Malteeeee | Medlem ansökning []BATTULGA

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteeeee

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199033983547/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Malteking10#0452

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Malte Hjert och han bodde i Norrland tills han var 20 år gammal när han var 21 år så flytta han till staden unive. Maltes mamma och pappa heter Daniel och Ulrika. När Malte väl var framme så undra Malte om det fanns jobb. Hans dröm var att hålla på med alla slaks fordon. Men då så han Mekonomen och då blev Malte glad tänk om jag kunde jobba där tänkte han. Men sen inså han att man måste ta jätte lång tid att ansöka till ett sånt jobb. Malte började då söka efter droppin jobb då fick han tag i reporter. Sen gick en månad då började Malte bli uttråkad på sitt jobb. Men nu hade han Bestämt säg Han ska ansöka till Mekonomen och det är där vi är nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan göra mycket bra t.ex. 1 Om ni behöver mer anställda 2. Om ni vill ha mer medlemmar på er server. 3 för att det är en stor bra server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en stor server och en bra RP och jag gillar servern och ni har gjort saker med staden som inte finns i andra rpn

Hur hittade du Unive? Genom twitch och Youtube och att scrolla lite på servers

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag gör max av min rp och att man tar det på seriöst och inte lallar runt i rpn

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få jobba som mekonomen en dag och att hjälpa rpn så mycket som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka