Accepterad maltec | Ban Överklagan (StressFri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TureOtur

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MaltecTG/

Ditt Hex-ID: 11000010c430361

Vad är din discord tagg? ma1tec

Vem var det som bannade dig? stressfri / emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-15 091258.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de fick felaktig information

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis haft ett support ärende som bedömdes fel, då jag fick indragen krim för "shoot on sight" vilket var motbevisat, fast det var fastställt redan för de som tog ärendet i support att de ville få min krim indragen. Efter de sa ajg skulle få indragen även fast vi hade all bevis på att det inte var shoot on sight etc, samt att de inte gav oss chans att ens bevisa hur fel de hade, så sa de jag hade oavsett vad indragen krim, så sa jag ait dra allt då om ni ska vara såhär. Jag lämnar därefter support och fortsätter gibba, då säger jaaakob10 till dem att jag tydligen ska göra ett terrordåd, vilket jag inte skulle göra, utan blev perma bannad direkt efter en polis började skjuta mot mig, jag sköt tillbaka på deras bil för att skrämma iväg dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban, då jag inte har gjort något terrordåd överhuvudtaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit felaktigt bannad innan, dessa är strykta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bra fråga.
Kanske skulle försökt argumentera mer i support att det inte var fel från första början, kanske bett om andra krim ans att ta ärendet. Kanske skulle bara lämnat unive, tagit det i support dagen efteråt? Så det är väl det jag gjort annorlunda, bara lämnat helt, tagit allt dagen efter istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självfallet, kommer ha klipp på allt som görs, spela in all tid jag är inne och rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Bild

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka